fredag, 26 juni 2026 10:52

2. juli blir siste torsdagsmiddag før ferien!

Skrevet av
Snart tar vi ferie! Snart tar vi ferie! pixabay.com

Vi nærmer oss ferietid. Fra fredag 3. juli tar vi ferie.

I uke som kommer (uke 27) tilbyr vi som vanlig torsdagsmiddag. Denne gangen med nakkekoteletter med tilbehør, og med ostekake til dessert. Du er velkommen! Og vil du spise hjemme, kan du ringe oss i god til på telefon 911 84 893 å bestille, for så å komme til oss å hente maten.

Boccia går som vanlig - mandag og onsdag kl. 1000-1300. Du er velkommen til å møte! Er været bra, spiller vi ute. Blir det regnvær spiller vi i etasjen over Møteplassen Elverum. Les mer om Boccia på Møteplassen Elverum i denne lenken. 

Ellers kan du bestille kaker også denne uka, med siste levereng torsdag 2. juli. Kaféen vår er som vanlig åpen på hverdager fra kl. 0900 til kl. 1500. På torsdager stenger vi kl. 1530. 

Les mer om hva vi tilbyr fra kjøkkenet i denne lenken - blant annet med bilder av mange fristende kaker.

 

Men altså: fra fredag 3. juli tar vi ferie! Velkommen tilbake i august.

Sist redigert fredag, 26 juni 2026 12:23